Raftingbovec.com - Base Industrijska cona 4, 5230 Bovec

• torek08:30–21:00

Raftingbovec.com - Base Industrijska cona 4, 5230 Bovec

O podjetju

Raftingvilag Kft. | Soca River Adventures in Bovec, Slovenia | We invite you to explore the exciting Soca River and to enjoy Bovec's natural beauty. Book your white water rafting, canyoning and zipline trip online!

Kontakti

Heni Ipacs
30.01.2024
Raftingbovec.com - Base
Már sokadjára térek vissza hozzájuk, és mindig jó élményekkel megyek haza. A szervezésben, szerveződésben rugalmasak, a programok izgalmasak és változatosak. Sőt a különböző időjárások még egy plusz színezetet is adnak a kalandokhoz.A guideok kedvesek, és profi hozzáállással viseltetnek a programok során.Két apró korrekció jut csak eszembe:- Az egyik, hogy a weboldalukon a via ferrata szett bérlésnél fel van sorolva a kesztyű is, azonban az elhasználódás miatt nem elérhető náluk. Ez amúgy érthető is, csak érdemes akkor az embereknek erre felkészülni sajáttal, hogy ne ott érje őket a meglepetés. Főleg, hogy a helyi Intersportban nem volt túl nagy választék (legalábbis a szezon végén).- A másik pedig némi részletes info a fizetésekkel kapcsolatban, hogy mit lehet csak KP-ban és euroban (pl. Zipline), és mit lehet forintban, és euroban más módon is fizetni (rafting, canyoning), stb.Ezeken felül, ahogy eddig is, úgy most is, újból visszamennék. A hely mindig gyönyörű, és szerintem lehetetlen megunni.Köszönöm az élményt!
Péter Keszthelyi
18.01.2024
Raftingbovec.com - Base
Elképesztően szuper volt a rafting program. A hihetetlenül jó fej guide-unk olyan profizmussal segítette és vitte végig a csapatot a hajóval, hogy végig azt hittük, hogy ő a cégnél a legrutinosabb, legprofibb kolléga. A végén mondta el, hogy ő a cégnél a „zöldfülű”. Nagyon köszönjük neki a hatalmas élményt.
Zsolt Molnar
15.01.2024
Raftingbovec.com - Base
Próbálja ki mindenki a Kanyoningot!A legjobb és legkedvesebb csapat akikkel valaha találkoztunk!!! Az élmény feledhetetlen! Természetes csúszdapark és csobbanós via-ferrata élmény együtt. Bármikor megismételnénk ezt a túrát még1x! Ha igazán élményt szeretne valaki gyűjteni, akkor bátran javaslom ezt a túrát. Nagyon örülünk, hogy felfedeztük ezt a társaságot, mert van miért és kikért visszajönni!Köszönjük a túravezetést! Igyekszünk mihamarabb kipróbálni a többi élményt is!
Lia Lázár
01.12.2023
Raftingbovec.com - Base
Káprázatos környezetben, profi és kedves túravezetők, extrém kalandok. Egy rövid fürdőruhás túrázás után feljutottunk a kanyon bejáratához, ott magunkra öltöttük a felszerelést és megindultunk lefelé a vadvizes-sziklás mederben. Menet közben vízbe-csúszdázás, -ugrálás vártak minket, némi falmászással és kötélen ereszkedéssel. Igazi adrenalin bomba! Csak ajánlani tudom, ha valaki a környéken jár, bár mi 5 órát kocsikáztunk a program kedvéért és teljesen megérte. :)
Krisztina Tilhof
01.12.2023
Raftingbovec.com - Base
Oh my God..... This is so cool and very friendly stuff. The kayaking was amazing. Absolutle recommended this place. We will come back soon I am sure 100%
Anna Tilesch
24.11.2023
Raftingbovec.com - Base
Egy 80 fős csapatépítő keretein belül vettünk rész egy komplex élmény-programon a Fröccsnél, ahol Attila mindenben a segítségemre volt a szervezést illetően. Egyrészt teljeskörűen megszervezte számunkra nem csak a Fröccs által nyújtott szolgáltatásokat, de az egyéb helyi sport-programokat is. Hatalmas előny volt az is, hogy a busz-bérlésben is tudtak segíteni, így elég volt egy emberrel kommunikálnom a szervezési folyamat során, aki mindig elérhető volt, mindig szívesen válaszolt és érezhetően szívén viselte, hogy a lehető legjobban süljön el az esemény minden vendégünk számára. A helyszínen kedves, felkészült és profi túravezetőkkel találkoztunk, akikkel élmény volt együttműködni. A nap nagyon profin pörgött le, Attilláék végig a helyzet magaslatán voltak, amikor rugalmasságra volt szükség a részükről is, akkor mosolyogva voltak rugalmasak is. Ez lehetővé tette számomra is, hogy szervezőként is nyugodt tudtam maradni és biztonságban éreztem a kollégáimat. A sosem látott mennyiségű visszajelzés pedig a kollégák részéről megmutatja, hogy sikerült egy életreszóló élményt szereznünk nekik - ez volt a cél. Ha Bovec és extrém sport, akkor Fröccs! :)
Adrienn András
31.10.2023
Raftingbovec.com - Base
Életem egyik legjobb 2 napja volt, köszönhetően a fiúknak! Nagyon félek a víztől, de igyekszem bátor lenni, így kipróbáltam a raftingot, ami szuper volt, mert G.Máté vigyázott ránk és jól irányította a csapatunkat. Rábeszéltek a kajakra is, és a kanyoningot is bevállaltam és jelentem: hős vagyok! :DMinden túléltem, pedig mindent kipróbáltam: eveztem, úsztam, csúsztam, ugrottam, másztam, csúszdáztam :) A fiúknak hála biztonságban éreztük magunkat, még, ha be is voltunk tojva :PMindenkinek ajánlom, hogy merítsen bátorságot és próbáljon ki mindent! Örök élmény! És csapatépítőnek is szuper!Köszi Máték,Tomi és Atesz!!Várjuk a videókat nagyon! :D
Katrine Hermansen (Treena)
30.10.2023
Raftingbovec.com - Base
Awesome experience kayaking in rapids. Perfect for anyone looking for a bit of adrenaline in a safe and fun way! The boats are inflatable so they are super safe ! We both fell out a few times and loved it !Instructors were really energetic and did a great job looking after the guests !
Zsuzsanna Gálné Szántó
30.10.2023
Raftingbovec.com - Base
Első kanyoning túránkon vettünk részt. Profi szervezés, a túravezetők folyamatosan figyeltek ránk, első volt számukra a biztonság és hogy jól érezzük magunkat.Szuper élmény volt az egész családnak, mindenkinek csak ajánlani tudom!
Borbála Szilágyi
25.10.2023
Raftingbovec.com - Base
Fejetlenség. Legközelebb más társaságot választunk. Tájékoztatás szinte 0. Elviszlek a túrára úszni nem tudó embert is aztán csodálkoznak hogy vízbe esve elviszi az ár és alig tudják kimenteni. A program rövid és drága.